Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПОГОДЖЕНО Голова Дружківського міського суду Донецької області (підпис)_____________ Г.В.Молібога « ___ » _________________ 2011 року |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказ керівника апарату Дружківського міського суду Донецької області 10 січня 2011 року № 1 |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
ЗАСТУПНИКА КЕРІВНИКА АПАРАТУ
ДРУЖКІВСЬКОГО МІСЬКОГО СУДУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТ
1. Загальні положення
1.1. Посадова інструкція заступника керівника апарату місцевого суду встановлює єдині засади діяльності, обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність особи, яка займає посаду заступника керівника апарату місцевого суду (далі –заступник керівника апарату).
1.2. Заступник керівника апарату є посадовою особою апарату місцевого суду (далі - суд), правовий статус якої визначається Законами України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про державну службу».
1.3. Заступник керівника апарату призначається на посаду та звільняється з посади наказом начальника територіального управління Державної судової адміністрації за поданням голови суду з дотриманням вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу України.
1.4. На посаду заступника керівника апарату призначаються особи, які мають, як правило, вищу освіту за спеціальністю "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність" з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на державній службі в органах судової влади чи стаж роботи на державній службі на керівних посадах в інших сферах управління, як правило, не менше 3 років або загальний стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років.
1.5. Заступник керівника апарату безпосередньо підпорядкований керівнику апарату суду. У разі відсутності керівника апарату його обов’язки на цей період покладаються на заступника керівника апарату.
1.6. У своїй роботі заступник керівника апарату керується Конституцією України, Цивільно-процесуальним, Кримінально-процесуальним та іншими кодексами України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" та іншими законами України, рішеннями Конституційного Суду України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, іншими актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів, Положенням про Державну судову адміністрацію України, Положенням про територіальні управління державної судової адміністрації, постановами колегії, наказами, інструкціями та рекомендаціями Державної судової адміністрації України та відповідного територіального управління державної судової адміністрації, іншими нормативно-правовими актами та цією посадовою інструкцією.
2. Завдання та обов'язки
2.1. Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду.
2.2. Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків.
2.3. Організовує ведення діловодства в частині прийому, реєстрації та розподілу документів, що надійшли до суду, вихідної кореспонденції.
2.4. Приймає участь у здійсненні організаційних заходів щодо підготовки оперативних нарад.
2.5. Вносить керівнику апарату пропозиції до плану роботи суду, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду.
2.6. Забезпечує належне ведення судової статистики, архіву, кодифікаційної роботи, ведення бібліотеки суду.
2.7. Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.
2.8. Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.
2.9. Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду.
2.10. Вносить керівнику апарату пропозиції з кадрових питань, зокрема щодо запровадження в апараті суду нових посад та скорочення існуючих, щодо призначення на посади в апарат суду, переведення на інші посади, звільнення з посад, присвоєння рангів державних службовців, заохочення, застосування заходів дисциплінарного впливу та з інших кадрових питань.
2.11. Очолює конкурсну та атестаційну комісію для добору та прийому на державну службу працівників апарату суду.
2.12. Бере участь у прийомі громадян головою суду та забезпечує його проведення.
2.13. Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.
2.14. Організовує та контролює ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень.
2.15. Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує пропозиції щодо удосконалення роботи в цьому напрямку.
2.16. Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.
2.17. Контролює правильність виписки, заповнення, реєстрації, направлення виконавчих документів та їх відкликання у разі припинення виконання.
2.18. За дорученням голови суду керівника апарату суду готує проекти відповідей на звернення, які надходять на адресу голови суду, керівника апарату суду.
2.19. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.
2.20. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду.
2.21. Організовує роботу по наповненню Єдиного державного реєстру судових рішень, веде контроль за повнотою та дотриманням строків направлення копій судових рішень до Реєстру.
2.22. Здійснює організаційні заходи щодо впровадження в роботу суду інформаційних технологій, функціонування автоматизованої системи документообігу, використання засобів Інтернет, виконання завдань з фіксації судових процесів технічними засобами та інше.
2.23. За дорученням голови суду або керівника апарату суду забезпечую взаємодію з правоохоронними та іншими державними органами, громадськими організаціями, засобами масової інформації з питань здійснення правосуддя та готує відповідні матеріали.
2.24. Забезпечує та контролює своєчасність отримання та відправку офіційних електронних листів електронною поштою суду.
2.25. Забезпечує виконання та необхідне дотримання правил охорони праці та завдань протипожежної безпеки.
2.26. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.
2.27. Забезпечує здійснення претензійно-позовної роботи в суді.
2.28. Виконує доручення керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.
3. Права
3.1. Заступник керівника апарату суду має право користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів","Про державну службу", "Про судоустрій та статус суддів" та іншими актами законодавства.
3.2. На соціально-правовий захист відповідно до свого статусу.
3.4. Отримувати від працівників апарату суду необхідну інформацію для виконання своїх завдань та обов'язків.
3.5. Вносити пропозиції голові суду та керівникові апарату суду щодо покращення умов, удосконалення форм і методів роботи канцелярії суду, забезпечення належної взаємодії з працівниками апарату суду, а також щодо покращення роботи суду в цілому.
3.6. Брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.
4. Відповідальність
4.1. Відповідно до законодавства України несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх функціональних обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, перевищення своїх повноважень, за вчинок, який порочить його як державного службовця або дискредитує місцевий суд, порушення трудової дисципліни, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних із прийняттям на державну службу та її проходження